
Så var Astrobiologilägret 2025!
Helgen 22-24 november anordnade Unga Astrobiologer den andra upplagan av Astrobiologilägret! Som vanligt hölls det vid Chalmers tekniska högskola i Göteborg, där dagarna var fullspäckade med föreläsningar, sociala aktiviteter och såklart brädspel. Det var ett otroligt roligt och lärorikt evenemang som inspirerade alla oss deltagare. Lägret inleddes fredag kväll på Chalmers campus där det hölls
Så var Astrobiologilägret 2025! Läs mer »







