Esrange – Mars månad
God kväll allesammans Nu har man lite skuldskänslor för att jag inte har uppdaterat denna blogg. Så jag tänkte skriva om vad jag gjorde hela mars månad. Vad har hänt under mars ? Jo.. – Jag har åkt ner till Solna kontoret och jobbat där i ett par dagar – Jag fick se min första […]
Esrange – Mars månad Läs mer »

