Raketuppskjutning
För att börja det nya året på bästa sätt anordnade vi en raketuppskjutning tillsammans med några av Stockholms andra rymdföreningar. Vi samlades på Gärdet på eftermiddagen för att grilla mat, skjuta vattenraketer och ha trevligt. Framåt kvällen tog vi även fram de riktiga raketerna, krutraketerna, och skjöt upp några stycken till över hundra meters höjd!

